Regler
Regler for leje af St. Restrup Friskole
1. Der er service til 70 personer og der må max være 70 personer i lukket selskab i huset.
2. Lejer medbringer selv håndklæder, håndsæbe, viskestykker, karklude og opvaskemiddel til
håndvask.
3. Friskolen skal afleveres ryddeligt og rengjort.
Service og bestik skal vaskes af og placeres på de respektive pladser.
Kaffe- og tekander skylles og aftørres.
Borde aftørres og sættes på højkant i rummet ved siden af salen
Stolene aftørres ved behov, stables med 11 stk. i hver stabel og sættes i rummet ved siden
af bordene.
Fjernbetjening til varme i salen sættes på 15 gr. Der må ikke stilles på varme i kælder.
Køkkenborde, kogeplader, ovne, køleskabe skal rengøres.
Gulve i kælder samt i salen fejes.
4. Det er ikke tilladt at stå på stole eller borde.
5. Alle medbragte ting skal fjernes fra lokalerne.
6. Det påhviler lejeren at pladsen omkring forsamlingshuset ikke lider overlast, og at affald fjernes.
7. Manglende eller beskadiget service, inventar eller ødelæggelser på forsamlingshuset erstattes af
lejer ifølge erstatningsprisliste. Ødelæggelse på huset efter regning. Ituslået service sættes frem.
8. Affald fjernes af lejer. (Sker dette ikke fratrækkes kr. 300,- af depositum).
9. Alle tomme flasker skal fjernes.
10. Der betales depositum, rengøring samt fuldt lejebeløb ved aftalens indgåelse. Efter endt lejemål
afleveres nøglebrik. Derefter bliver huset gået igennem for evt. mangler, depositum opgøres og
rest betales tilbage indenfor 14 dage.
Vedtaget af bestyrelsen d. 15. februar 2018
|